سامانه جامـع ارتباط مردمي شهـرداري ها (137)

بلاگ بازدید: 591

سامانه 137 درخواست هاي شهروندان را بدون مراجعه حضوري به شهرداري فقط با يک تماس پيگيري مي کند، از مزاياي تماس با 137،‌ کاهش ترددهاي درون شهري و آلودگي هوا،‌ صرفه جويي در وقت و هزينه،‌ ارتباطي آسان،

يکسان و شبانه روزي با شهرداري است و در تمام موارد کاري و کار کردي در حوزه فرهنگي و اجتماعي،  خدمات شهري،  حمل ونقل و ترافيک، فني وعمراني، شهر سازي و معماري شهروندان مي توانند درخواست هاي خود را با اين سامانه مطرح نمايند. 137 با هدف ايجاد زمينه براي مشارکت شهروندان در مديريت شهري و هدايت رفع مشکلات و معضلات شهري و مديريت غير مستقيم مردم بر شهر و دريافت ديدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مديريت شهري با رويکرد خدمات رساني مطلوب تر به شهروندان و ايجاد ارتباط بيشتر شهروندان با مديران ارشد شهرداري راه اندازي شده است .

137  جايگزين مراجعات حضوري شهروندان به مبادي اجرايي گرديده است و اينک شهروندان بدون مواجه با هرگونه انتظار و خواسته اي از سوي مبداء اجرايي و بدون منت به خواسته‌هاي شهري خود خواهند رسيد.

چاپ

Related Articles