آشنایی با سامانه 137 شهرداری شاندیز

در راستاي ارتباط و هم فكري بيشتر و موثرتر بين شهروندان و مسئولين شهرداري، سامانه 137 براي اولين بار در شهرداري شانديز راه اندازي و به بهره برداري رسيده است. اين سامانه يكی از پل‌هاي ارتباطي بين مردم و مسئولين مي باشد. شهرداري از اين طريق دست ياري به سوي

شهروندان دراز كرده و انتظار دارد تک تک افراد چشم و گوش شهرداري باشند و مشكلات را از طريق سامانه 137 گوشزد و انتقال داده و شهرداري نيز درصدد رفع مشكلات برآيد تا انشاء ا... به ياري يكديگر شهري زيبا و جذاب را بسازيم.

سامانه 137 درخواستهای شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری می‌کند و از مزایای تماس با 137؛ کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا، ‌صرفه جویی در وقت و هزینه، ‌ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری می‌باشد .

شهروندان می‌توانند در موضوعات مختلف حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، در خواست های خود را با سامانه 137 مطرح نمایند.

همچنین در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان،‌ معتادین، نحوه و کیفیت خدمات مشاوره‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری و در حوزه خدمات شهری از قبیل نظافت و جمع آوری مکانیزه زباله، زیبا سازی و چشم انداز شهری و‌ رفع سد معبر اصناف و غیره شهروندان گرامی با این سامانه تماس بگیرند تا موضوع مطرح شده در اسرع وقت پیگیری شود.


چاپ   ایمیل

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما