انجام فرآیند معاملات در شهرداری شاندیز از طریق سامانه ستاد
نویسنده آهویی
کلیه فرآیند معاملات در شهرداری شاندیز از طریق سامانه ستاد(سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود .
به گزارش روابط عمومی شهرداری شاندیز ،مهندس دیبا مدیر واحد قراردادها گفت؛با توجه به الزام شهرداریها از سوی مراجع ذیصلاح از ابتدای شهریور ماه کلیه معاملات شهرداری شاندیز در سامانه ستاد بارگذاری میشود .
مهندس دیبا افزود؛تمامی پیمانکاران و متقاضیان شرکت در مناقصه ها، مزایده هاو یا استعلامات شهرداری شاندیز می توانند با مراجعه به سامانه ستاد به آدرس
www.Setadiran.ir
در معاملات شهرداری شرکت و اسناد دریافت نمایند .
مدیر واحد قراردادها در پایان به ویژگی های این سامانه اشاره کرد و افزود؛با وجود برخط بودن این سامانه تمامی ثبت نام کاربران،تامین کنندگان اعم از حقیقی و حقوقی به صورت غیر حضوری و رایگان انجام خواهد شد و سازمانهای نظارتی می توانند تمام مراحل جذب پیمانکار و اخذ قرارداد با پیمانکار را بصورت مستقیم مشاهده نمایند .
#روابط_عمومی
#شهرداری_شاندیز